Trendy w opakowaniach 2018

Nowy Rok! Nowe opakowanie!
Utrzymaj modne opakowanie dzięki naszym wskazówkom dotyczącym trendów w tym roku. Od pasteli po jasne i odważne kolory, poniżej znajdują się top 5 trendów, które będą wiodące w 2018 roku.

Pastele

Pastele były na liście trendów od kilku miesięcy, ale w 2018 r. nadszedł czas na pastelową rewolucję. Pastele działają tak dobrze w opakowaniach, ponieważ wywołują relaks i uspokajają konsumentów. Pastelowe kolory nadają opakowaniu nowy, świeży wygląd.

Niech to będzie proste.

Słynne powiedzenie „Mniej znaczy więcej” odnosi się do opakowania w 2018 roku. Dzięki przezroczystemu plastikowemu opakowaniu Twój produkt mówi wszystko, więc nie ma potrzeby nadmiaru informacji i obrazów. Sam styl jest czysty i prosty.

Gryzmoły

Wszyscy uwielbiają gryzmoły, dlatego ten trend pomoże połączyć produkt z jego użytkownikiem. Ten trend naprawdę wydobywa przyjemność z każdego projektu i sugeruje, że zapakowany produkt jest autentyczny i czysty. Trend ten działa również w przypadku osób dorosłych, ponieważ pomaga im przypomnieć im o młodości, kiedy byli niegdyś beztroscy i uwielbiali robić gryzmołki.

Jasne i odważne

Jasne kolory i pogrubiony tekst graficzny to świetny sposób, aby Twoje opakowanie wyskoczyło do konsumenta. Zabawa i eksperymentowanie z różnymi stylami typografii, dopasowane do żywych kolorów, sprawiają, że opakowanie jest naprawdę wyjątkowe.

Vintage

Opakowania w stylu vintage wkradają się na naszą listę 2018 najlepszych trendów, kluczem jest znalezienie właściwej równowagi pomiędzy wiekami. Ten trend przywraca wspomnienia starszym konsumentom i wydobywa oryginalność dla młodszych odbiorców.

HLP Klearfold może drukować szereg efektów specjalnych na opakowaniach plastikowych nadających się do recyklingu. Skontaktuj się z nami, korzystając z jednej z poniższych opcji i dowiedz się, w jaki sposób możemy Ci pomóc