Opakowania promocyjne i gift boxy

opakowanie promocyjne

Są okazje, gdy szukamy luksusowego prezentu, by mile zaskoczyć obdarowanego. Gdy produkt jest też stylowo zapakowany, nie tylko nie musimy się martwić, jak sami sobie z tym poradzimy, ale też mamy pewność, że ozdobne opakowanie nada produktowi odpowiednią charakterystykę i wartość. Często jest to także wygodne rozwiązanie, gdy potrzebujemy coś na szybko i nie mamy czasu, aby przygotować podarunek. Jest to idealna szansa dla promocji Twojego produktu – wykorzystaj to. HLP Klearfold z przyjemnością pomoże Ci zaprojektować odpowiednie opakowanie na zestawy produktów. Pudełka prezentowe czy zwykłe zestawy produktów codziennego użytku zawsze zwiększają sprzedaż oraz otwierają dodatkowe możliwości marketingowe. Odpowiednio zaprojektowane i kreatywne pudełko będzie stanowiło świetne uzupełnienie całego projektu. Często opakowanie jest też bardzo ważnym elementem całej kampanii, gdyż to właśnie ono zaprasza konsumentów do zakupu.

Opakowanie promocyjne

Jego głównym celem jest zagwarantować, że to właśnie Twoja firma będzie się wyróżniać. Okazji do stworzenia pudełka promocyjnego jest naprawdę wiele, jak np. wyprzedaż sezonowa, jubileusz firmy, wprowadzenie na rynek nowego produktu czy też ostatnio modne czyszczenie magazynów. Takie opakowanie powinno być inne od wszystkich stosowanych w firmie. Pudełko musi wyróżniać zestaw od tych samych produktów z danej serii, aby wnieść różnice i świeży koncept do promowanej marki. Można to osiągnąć, zmieniając kształt opakowania, aby był unikatowy lub wykorzystując innowacyjne uszlachetnienia druku. Plastikowe pudełka zawsze dodatkowo przyciągały uwagę kupujących, co wnosi zauważalną wartość podczas akcji promocyjnych.

Opakowania sezonowe

Pudełka sezonowe są bardzo dobrym rozwiązaniem na wprowadzenie nowych produktów na rynek. Tego typu działanie jest szczególnie popularne pośród producentów kosmetyków. Wprowadzenie nowego produktu w wersji sezonowej daje możliwość sprawdzenia reakcji rynku przed kompletnym wprowadzeniem. Pozostawia także miejsce na wprowadzenie ostatecznych poprawek w designie opakowań bądź w samej jego konstrukcji. Edycje limitowane są także świetną strategią marketingową praktykowaną prawie w każdej dziedzinie gospodarki dla zwiększania sezonowej sprzedaży.
Każde święto czy wydarzenie ma szczególną atmosferę w zależności od pory roku. Dostosowane opakowania pomagają nadać produktowi odpowiedni charakter w POS. Badania pokazują, że działanie na kilka zmysłów jednocześnie zwiększa przywiązanie klientów do marki. Tematyczne opakowania wspomagają sprzedaż impulsywną.
Nasza firma odnotowuje sezonowość przy okazji opakowań na dzień matki, opakowań na Halloween, Walentynki a przede wszystkim biją rekordy sprzedaży opakowania na Boże Narodzenie oraz pudełka na Wielkanoc. Coraz bardziej popularny staje się także sektor męskich opakowań. Panowie coraz częściej wybierają się na zakupy samodzielnie wówczas warto zwrócić uwagę na sezonowość opakowań na dzień kobiet. Szczególnie ważne w tym okresie są pudełka na czekoladki oraz coraz częściej także opakowania na kwiaty.

Jeśli masz poczucie, że nie do końca odnajdujesz się w marketingowej dżungli, zaufaj nam a pomożemy stworzyć ci nowoczesne i zaskakujące funkcjonalnością opakowanie o optymalnych kosztach.
W HLP Klearfold nad Twoim projektem pracuje sztab doświadczonych. Posiadamy kilkunastu grafików i konstruktorów na całym świecie, to wszystko, aby zapewnić wyróżniające się opakowanie. Mimo iż działamy na wielu płaszczyznach i różnych strefach czasowych dbamy o to, aby każdy klient był wyjątkowy i stawiamy na jego indywidualne potrzeby. Dla nas nie ma dwóch takich samych projektów.
Nowością w naszej ofercie jest możliwość projektowana całego opakowania przez naszych ekspertów we ścisłej współpracy z Tobą. Działamy wówczas jako wewnętrzny dział opakowań i producent w jednym. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie szczególnie dla mniejszych firm.

Skontaktuj się z nami, aby sprawdzić jako możemy pomóc w tworzeniu konceptu opakowań dla twojej marki. Mamy ogromne doświadczenie w każdym sektorze gospodarki.